fler än 3 lappar på slender

kör typ slender nu är besatt, fast det är hur läskigt som helst.. känns som om han ska ta mig på riktigt skriker hemma själv typ hahah.
kom hem förtyp 2 timmar sen , gick ut med mamma, eller vi tog moppen och åkte hur roligt som helst att köra runt med mamma ! hahahhahahahha! men hur som  helst
igår var jag på bio kollade på the dark knight rises hur grym som helst jag ger fan 5/5!!! den var typ 2 timmar och 45 minuter lång tror jag.. men värd att se alla minuter! kollade med viktor och hans kompis det var mysigt! senrunt kl 8 så träffade jag Daniella och hela gänger det avr typ 15 pers bara vi tjejer. Daniella fyllde år så vi hade en tjejnatt !
mys. sen så åkte jag till viktor idag efter daniella. kollade på en massa filmer med han och hans kompis och så
nu vart den ett väldigt långt inlägg men aja ville bara skriva av mig :)
 
 

* Alla taskiga kommentarer tas bort omedelbart * Skriv gärna ditt namn, för du heter väl inte Anonym? * Ha en fortsatt trevlig dag! *

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0