lite Random

Lovar du att vara ärlig? njaaa, aa
Du heter: Angelica
Låt som när du är ledsen sörjer till: Vet inte skriver ner mina känslor och försöker göra en låt haha
Beroende av: godis, mamma och tyvär facebook
Vad tror folk om dig: ehm fan vet jag
Stämmer det: -
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon, mitt hår ibland 
Vad säger du för att imponera på någon: vet inte, kanske att jag sjunger och spelar instrument hahah
Hur imponerar man på dig: man är snäll och sig själv.
Brukar du skratta för dig själv: hela tiden hahah
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "yes jag kan den 11:)<3"
Var bor du: Farsta
Trivs du där: yess
Äger du några converse: japp 2 par haha
Brukar du bli för full: Nej, brukar inte dricka så ofta.
Är du allergisk mot något: Nope ! :) Eller lök ;D
Hur svarar du i mobilen: "Hallå"
Antal timmar sömn inatt: vet inte vaknade då och då, sov dåligt
Brukar du komma i tid: Det är jag ganska bra på bara om det är viktigt haha
När mår du bra: När jag får vara med viktor och min familj 
Hur känner du dig nu: Trött och irriterad på datan
Vanligaste färg på dina kläder: mörkblå tröja och  röd,gul,gröna byxor
Vad tycker du om fötter: Ganska om dom är fina går det bra..
Vad saknar du: Mimmi som är i fucking thailand
Hade du en bra kväll igår: Japp
Favorit dryck på morgonen: mjööööööööööölk
Rakar du benen: hmmm, jaa?
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött
Är du blyg: Det beror på om om är blyga
Sysslar du med någon idrott: nä men jag vill.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja HIHIIH
Har du spytt offentligt: wii
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Haffa tjeeejer haahha
Är du nöjd med ditt liv: jaa det är jag väl
Är du bortskämd: verkligen inte!
Vad gör du i morgon: är med lillebror och badar om det är fint väder
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: hmm  vet inte kanske Hannah widerstedt
Vad längtar du till: den dagen jag åker utomlands, min och viktor 1 års dag och min födelsedag
Har du bra vänner och äkta vänskap: ja 
Vad använder du för schampo: lite av allt hahah
Hur gammal är du: 14 fyller år den 22 :D
Tycker du om någon just nu: Ja! haha 
Gröna eller röda äpplen: gröna :D
Gillar du golf: har aldrig kört på riktigt men skulle vilja testa
Vilken tid gick du upp idag:  9 typ
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: aaaaaaaaa
Är det okej att gråta: Jaa!!!! gråter hela tiden..
När grät du senast: IDAG hahahha
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa och åka utomlands
Bär du glasögon eller linser: har glasögon hemma men använder inte, brukar ha linser men ska hämta ut som snart
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nää gina och h&m är bra!
Har du piercing: Öronen 6 st och 1 i naveln
Vill du gifta dig: Ja!
Vill du ha barn: Ja!
Solar du ofta: Nej bara när jag har kan ute i solen :D
Är du bra på att laga mat: njaa vet inte riktigt 
Är du flygrädd: Näää
Hur vig är du: Haha lite kanske
Är du musikalisk: Japp :)
Vad dricker du helst när du är törstig: cola eller kaaalllt vatten
Vilken är din favoritglass: isglass
Tror du på ett liv efter döden: Japp
Tycker du om sushi: Jag älskar det! åt det idag
Vad äter du helst när du ser på film: Godis, popcorne, chips och dipp hahahha allt typ
Har du tandläkarskräck: Nej, eller har det lite kanske
Är du morgon- eller kvällsmänniska: båda
Vilken ögonfärg har du: grön
Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: aldrig ens testat
Hur ofta tränar/motionerar du: Väldigt sällan emn ska göra det nu fast orkar inte
Senaste låt du hörde: imagine - john lennon

* Alla taskiga kommentarer tas bort omedelbart * Skriv gärna ditt namn, för du heter väl inte Anonym? * Ha en fortsatt trevlig dag! *

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0