moppe till stranden

Det låter som värsta grejjjen 'moppe till stranden' men jag bor i farsta nära stranden det var inte så epic som det låter, skulle vara det om jag hade någon med mig. idag var jag hos fina shenie vi spelade slender som jag gjorde hemma nyss hah.. slog mitt rekord!! 5 lappar! sen så åkte jag till nacka forum med mamma ..
Har inte gjort så mycket mer än att längtat hem efter moppen.. vill bara ut och köra! nu längtar jag efter min mobil som ska komma !!!!!

* Alla taskiga kommentarer tas bort omedelbart * Skriv gärna ditt namn, för du heter väl inte Anonym? * Ha en fortsatt trevlig dag! *
Postat av: Anonym

VAFAN är de där för bild!?!?! hahahaha

2012-08-31 @ 18:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0