gymnasium

fan vad sugen jag är på att börja gymnasium. jag är ju ändå rätt van att byta skola eftersom jag gått i 6 skolor... men iallafall så vill jag börja på en estetisk skola. mitt första väl blir rytmus. det var öppet hus i onsdags som jag gick på. blev kär i skolan. men det är jävligt svårt att komma in. hoppas på det bästa.kommer söka till instrument/vocals och singer/songwriter hoppas på den andra...mitt andra val blir kulturama folk säger att den inte är så bra stämmer det? om ni nu vet kommentera gärna.mitt tredje och fjärde väl blir nog scen skolan och estetiska gymnasiumet. så vi får se hur det går! om ni Har några frågor så är det bara att fråga hahahaQ- var ska ni börja?

* Alla taskiga kommentarer tas bort omedelbart * Skriv gärna ditt namn, för du heter väl inte Anonym? * Ha en fortsatt trevlig dag! *

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0