ingen fråga något men Mimmi gjorde

svar till dig tailandooo
Bästa minne? det blir svårt  eftersom det är så många men typ när du o jag var små (alltvar alltid roligt när man var mindre ) och vi var på 5 våningen och hällde vatten på varandra ner från fönstret hahaha
Har du målade naglar just nu? ja jag har hel svarta naglar med guldigt glitter på topparna :)
Plattar du fortfarande  ditt hår? precis innan jag klippte det plattade jag inte mitt hår men nu gör jag det ibland för variation och för jag får en bad hair day Vilken färgt har du på din tröja nu? Ett grått fult linne haha

* Alla taskiga kommentarer tas bort omedelbart * Skriv gärna ditt namn, för du heter väl inte Anonym? * Ha en fortsatt trevlig dag! *

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0