Till min finaste Isabella Jegebo

Jag träffade dig för mindren ett år sen. Då jag började i Kulturama. Jag tyckte du var så himla vacker och snygg. Du har ju värsta kroppen! Men i början så var vi inte med varandra. bara när vi spelade in fame. eller när vi övade på den. sen på slutet kom vi varandra närmre. jag blev bjuden på din fest. när du fyllde år och sen så träffades vi 1 gång på sommarlovet. Då jag sov hos dig och spelade in The A team. Det blev så jävla bra vi sjöng och det lät hur bra som helst. sen har vi ju varit med varandra fler gånger men vi kom varandra lite närmre den dagen . tror jag eller jag kännde det så.
 
Jag visste inte så mycket om dig då men vi kom varandra jätte mycket nu till nian. vet inte vad som hände men jag fann en tryggeht hos dig. något som sa att vi kunde berätta allt för varandra och att jag verkligen kunde lita på dig. jag sket i vad alla snackade om dig. för jag visste hur du var. dom har ingen aning. jag har fått lära dig på ett sätt som inte har. Jag är sååå glad för det.
 
Vi har berättat allt för varandra, precis allt. Det har iallafall jag gjort. och jag tror du också har gjort det. MEn att jag fick bli din bästa kompis trodde jag inte när jag började i kulturama. jag är så glad och stolt för det. Visst vi har bråkat och de men vi har klarat oss genom det. Man måste ju säga var man tycker och vad man känner och tänker. Annars går det aldrig vidare. Jag vill bara att du ska vet att jag finns för dig i alla lägen. du kan ringa mig mitt i natten och jag svarar. du kan komma till mig mitt i natten om det nu behövs.
du kan säga vad du tycke roch tänker om folk. jag respekterar allt du tycker och jag tycker alla ska göra det. för på det sättet jag fick lära känna dig fick jag lära känna ditt inre och allt.
 
Du är så fin, vacker, snygg, begåvad, smart och allt som är bra att säga. vi kommer alltid vara med varandra, finnas för varandra för utan varandra skulle livet vara tufft men med en på sin sida så är det lättare och jag vet att du klarar allt! Jag litar på dig min Bästa vän ! du är guld värd!

* Alla taskiga kommentarer tas bort omedelbart * Skriv gärna ditt namn, för du heter väl inte Anonym? * Ha en fortsatt trevlig dag! *

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0