Fick åka polisl bil idag

så idag hände det någt. när jag kom hem efter viktor så skulle jag ta moppen hem. jag parkerade den utanför tunnelbanan i centrum. hur som helst så var det några äckliga typer som hade satt sitt fucking lås på moppen..... asså varför !! så jag fick gå hem... men när jag kommer hem så står det en polis bil utanför och så väntade tills dom kom till bilen och då fragade jag om dom kunde hjälpa mig med hjälpa mig. då fick jag åka med dom och så tog dom bort låset! så jävla nice. hade tur i oturen. Nu ska  jag äta chips och sen sova hööhöö fet jag vet.
 

* Alla taskiga kommentarer tas bort omedelbart * Skriv gärna ditt namn, för du heter väl inte Anonym? * Ha en fortsatt trevlig dag! *

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0